Pomocník pri nakupovaní
Tipy pre uľahčenie nákupov
Veríme, že sa nám podaril spraviť prehľadný systém pre nakupovanie vrátane jednoduchého výberu produktov a ich kategorizácie. Aj keď ako sa vraví, koľko ľudí, toľko chutí. Aby hľadanie produktu bolo čo najjednoduchšie, doplniili sme aj rôzne parametre a vyhľadácacie prvky.
Nižšie nájdete zopár tipov ohľadom využívania funkcionalít na našom e-shope. Ak aj napriek tomu nebudete vedieť systém používať alebo budete potrebovať pomôcť, neváhajte a napíšte nám na info@leonfish.sk a my Vám radi pomôžeme.
Tipy pri používaní nášho e-shopu: |
Prevádzka e-shopu - náš e-shop je Vám k dispozícii nepretržite, vrátane jeho všetkých podporných služieb, ako je napr. výpočet splátok. Expedovanie tovaru realizujeme iba v pracovných dňoch. V prípade zaslania objednávky mimo pracovné dni (víkend príp. sviatok) ju vieme nachystať na vyskladnenie aj skôr, ale jeho expedíciu zrealizujeme až v najbližší pracovný deň. |
Skladové zásoby - máme vlastné skladové priestory, ale ich veľkosť je limitovaný. Väčšinu najčastejšie žiadaných tovarov máme pripravené na expedíciu z vlastných skladových priestorov. Využívame však aj externé skladové priestory, kde sa nachádza zvyšok prichystaného tovaru skladom. Presun tovarov z externých skladových priestorov k nám je zvyčajne do 1 pracovného dňa - záleží od času zadania požiadavky v danom dni. Ak je tovar Nedostupný, v našom e-shope sa nachádza iba vtedy, ak je ešte predpoklad jeho doskladnenia. Pre takýto prípad je možné aktivovať sledovanie dostupnosti. |
Na objednávku - dané produkty nedržíme skladom. Daný produkt sa nachádza v ponuke u výrobcu, ale až po objednaní z našej strany budeme vedieť termín jeho predpokladaného naskladnenia k nám. Pri výbere takto označeného produktu prvotne overujeme jeho možnú dostupnosť u výrobcu a následne Vás budeme kontaktovať s informáciou, kedy by mohol byť produkt dostupný u nás. Môžete sa následne rozhodnúť o zachovaní platnosti danej položky z objednávky, alebo o zámenu za iný - dostupný tovar. Väčšina takto označených produktov však dokáže byť doručená k nám do cca. dvoch týždňov. |
Registrácia - aby ste využívali všetky výhody a hlavne akciové zľavy na našom e-shope, odporúčame sa zaregistrovať. Systém Vás intuitívne prevedie registračným procesom a poradí si aj v prípade, ak už ste boli registrovaný a zabudli ste svoje prihlasovacie údaje. Pri registrácii si môžete zvoliť aj zasielanie newslettera, kde Vás budeme informovať o novinkách ktoré sme pre Vás pripravili. Po registrácii získavate zaradenie do vernoatného systému pre 10% zľavu ma ďaľší nákup.. |
Vyhľadávanie - dopytovaný produkt je možné vyhľadať podľa kódu od výrobcu, podľa jeho názvu alebo len ľubovoľným textom, ktorý je v jeho popise alebo v parametroch. Pole pre vyhľadávanie sa nachádza v hornej časti obrazovky ako voľné pole, prípadne ikonka lupy. Vo vyhľadávacom priestore sa predvyplňujú pri typovaní cez šepkára tie položky, v ktorých sa daný reťazec nachádza. Šepkár zobrazuje výsledky vo vzťahu k produktu bez variant, ku kategóriám a k odkazom v menu. Pokiaľ sa pri zadávaní nezobrazuje žiadna nápoveda, je stále možné, že daný reťazec sa bude nachádzať vo variantoch produktu alebo v popise produktu. |
Vloženie produktu do košíka - v ľubovoľnom prehľade zoznamu produktov (prehľad, odporúčané, aktuálne najobľúbenejšie, rýchle info a pod.) je možné rýchle vloženie produktu do košíka. V prípade, ak má produkt viac možností na výber, t.j. varianty, zobrazí sa detail produktu pre výber konkrétnej varianty. Každý produkt má jedinečný výrobný kód určený od výrobcu a v prípade produktov, ktoré majú varianty a výrobca nepredpísal hlavný kód produktu, tento kód je náš vlastný. Po vložení produktu do košíka je možné výber produktov ukončiť, a presunúť sa na finalizáciu objednávky alebo pokračovať v danom nákupe. |
Zmena obsahu košíka - pred finalizáciou objednávky je možné meniť obsah košíka, pričom aktuálny stav je možné zobraziť len prechodom kurzora nad ikonku nákupného košíka vpravo hore na obrazovke. Jednotlivé položky je možné jednoducho vymazať alebo vymazať aj obsah celého nákupného košíka. V prípade ak sú finalizované úpravy v košíku, jednoducho sa presuňte ďalej v objednávke na vyplnenie dopravy a výberu spôsobu platby. |
Doprava - pri výbere dopravy sa nemusíte báť, že zvolíte nesprávnu kombináciu. Systém vypočíta a následne ponúkne len možnosti, ktoré sú aplikovateľné podľa váhy jednotlivých produktov. Ponúkame zatiaľ dva spôsoby doručenia objednávky a to kuriérskou spoločnosťou DPD alebo formou vyzdvihnutia zásielky cez Packeta. |
Platby - po výbere dopravy sa ponúkne adekvátna forma úhrady doručenia alebo vyzdvihnutia tovaru, samozrejme automaticky systémom. Ponúkame rôzne formy úhrady, od platby hotovosťou, pri dobierke alebo vyzdvihnutí, cez platby kartou alebo rýchlym bankovým prevodom až po úhradu vlastným prevodným príkazom. Ako bonus poskytujeme možnosť platby aj formou splátkového predaja. |
Doručovacie údaje - ak ste registrovaný užívateľ, netreba dané hodnoty vyplniť, prípadne si ich môžete upraviť. Ako neregistrovaný užívateľ máte možnosť sa ihneď registrovať a využiť naše výhody alebo vyplníte jednorazovo požadované údaje ako neregistrovaný užívateľ. Po kontrole správnosti vyplnených údajov môže byť daná objednávky sfinalizovaná a odoslaná do systému. |
Informácie o objednávke - obratom po sfinalizovaní a odoslaní objednávky do systému obdržíte potvrdzujúci mail a sms o prijatí objednávky našim automatizovaným objednávkovým systémom. Stav na objednávke budeme priebežne aktualizovať a túto informáciu môžete sledovať vo Vašej zákazníckej zóne ako registrovaný užívateľ alebo odkazom na linku objednávky, ak ste nevyužili možnosť registrácie. Pri odovzdaní tovaru kuriérskej spoločnosti obdržíte sms ohľadom expedovania zásielky a následne obdržíte kód k zásielke a informácie k jej sledovaniu. |
Vybavenie objednávky - po prebratí alebo vyzdvihnutí danej zásielky a potvrdení o úhrade bude daná objednávka v našom systéme úspešne ukončená. O úspešnosti ukončenia a uzavretia objednávky budete od nás informovaný a obdržíte od nás elektronickú verziu faktúry - daňového dokladu. Týmto bude celý proces danej objednávky uzavretý, ale vy sa k nej budete vedieť stále vrátiť v zákazníckej zóne. |